ربوكاپ آزاد ايران به روايت تصوير

amin.1988

عضو جدید
کاربر ممتاز
بزرگترين رويداد رباتيك غرب آسيا پس از 3 روز در دانشگاه آزاد اسلامي قزوين به كار خود پايان داد. چهارمين دوره مسابقات ربوكاپ آزاد ايران با شركت 321 تيم از 467 مرکز علمي و آموزشي در 19 ليگ برگزار گرديد. هم چنين 22 تيم از کشورهاي برزيل ، هلند ، آلمان ، مکزيک ، تايلند و سوئد شرکت کرده اند. همچنين نايب رئيس كميته جهاني ربوكاپ ناظر اين دوره از مسابقات بود.​













 

amin.1988

عضو جدید
کاربر ممتاز
نتايج نهايي مسابقات بين المللي ربوکاپ آزاد ايران اعلام شد

نتايج نهايي مسابقات بين المللي ربوکاپ آزاد ايران اعلام شد

به گزارش ايرنا، در اين دوره از مسابقات حدود 300 تيم داخلي و 22 تيم از کشورهاي تايلند، سوئد، آلمان، هلند، مکزيک و برزيل در 19 ليگ در دو بخش بزرگسالان و دانش‌آموزي به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي قزوين به رقابت با يکديگر پرداختند.
در پايان اين رقابت‌ها در ليگ ربات‌هاي خانگي تيم MRL از دانشگاه آزاد اسلامي قزوين و تيم sourena از دانشگاه اميرکبير به طور مشترک مقام قهرماني را کسب کردند.
در ليگ ربات‌هاي انسان نما نيز تيم Darmstadt Dribblers از آلمان مقام نخست، تيم فومانويد از آلمان رتبه دوم و تيم کارتون سازي البرز صاحب مقام سوم شدند.
ليگ امدادگر واقعي نيز در سه بخش برگزار شد که در هر سه بخش اصلي، بهترين قدرت مانور و بهترين گيرنده خودکار تيم MRL از دانشگاه آزاد اسلامي قزوين حائز رتبه نخست شد.
دانشگاه آزاد يزد رتبه دوم و دانشگاه اميرکبير رتبه سوم اين ليگ را بدست آوردند.
در رقابت شبيه‌سازي ربات هاي امدادگر هم تيم SBCE از دانشگاه شهيد بهشتي مقام قهرماني را کسب کرد و تيم‌ دانشگاه آزاد قزوين رتبه دوم و تيم دبيرستان فرزانگان تهران رتبه سوم را از آن خود کردند.
همچنين مقام نخست ليگ فوتباليست‌هاي سايز کوچک را هم تيم MRL از دانشگاه آزاد اسلامي قزوين از آن خود کرد و دانشگاه شاهد رتبه دوم و دانشگاه اميرکبير رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.
در ليگ ربات مين ياب دستي هم تيم علامه حلي 2 از دبيرستان علامه حلي تهران رتبه اول، دانشگاه آزاد مغان رتبه دوم، دانشگاه پيام نور دليجان رتبه سوم و در ليگ ربات مين ياب خودکار تيم دانشگاه آزاد زاهدان رتبه اول، تيم دانشگاه آزاد محلات رتبه دوم و پژوهش سراي استاد طاهر شهررضا رتبه سوم را از آن خود کرد.
در رقابت فني ربات‌هاي مين‌ياب هيچ تيمي موفق به کسب رتبه اول نشد و تيم‌هاي دانشگاه آزاد مغان و دانشگاه آزاد محلات به طور مشترک رتبه دوم را بدست آوردند.
در ليگ شبيه ساز فوتبال دو بعدي تيم Hfut-Engine از دانشگاه Hefei چين مقام اول، تيم دبيرستان علامه حلي رتبه دوم و تيم دانشگاه صنعتي شيراز رتبه سوم را کسب کردند.
در ليگ شبيه ساز سه بعدي فوتبال نيز تيم SEU-Redsun از دانشگاه Southeast چين حائز مقام نخست، تيم Hfut-Engine رتبه دوم و تيم دانشگاه Nanjing چين رتبه سوم را کسب کردند.
تيم SBCE- Saviour از دانشگاه شهيد بهشتي هم فاتح ليگ شبيه سازي امداد مسابقات ربوکاپ آزاد 2009 ايران شد و تيم دانشگاه آزاد قزوين و دبيرستان فرزانگان تهران رتبه‌هاي دوم و سوم را از آن خود کردند.
در رقابت هاي ربات مجازي نيز MRL از دانشگاه آزاد اسلامي قزوين اول شد.
در واقعيت ترکيبي تيم MRL از دانشگاه آزاد اسلامي قزوين و تيم دانشگاه WFWolves آلمان به طور مشترک به مقام نخست دست يافتند.
در ليگ نمايش ربات ها نيز تيم Robo Glazier از دانشگاه آزاد مجلسي و پژوهش سراي استادطاهر شهر رضا مقام اول را به دست آورد.
در بخش دانش آموزي فوتبال يک به يک، تيم آريانا از دبيرستان فرزانگان اصفهان به مقام قهرماني، تيم دبيرستان علامه حلي 2 تهران رتبه دوم و تيم دبيرستان علامه حلي 1 تهران رتبه سوم را از آن خود کردند.
در همين بخش در ليگ فوتبال دو به دو تيم علامه حلي دو، دبيرستان امام جواد (ع) تهران رتبه دوم و تيم علامه حلي يک تهران رتبه سوم را کسب کردند.
در ليگ امداد ابتدايي تيم پژوهش‌سراي جوان منطقه 2 تهران به رتبه نخست رسيد و درليگ امداد پيشرفته تيم دبيرستان انرژي اتمي، رتبه اول، دبيرستان سادات اصفهان رتبه دوم، دبيرستان شهيد اژه‌اي اصفهان رتبه سوم و در ليگ نمايش ربات‌ها دبيرستان روشنگر تهران رتبه اول، شرکت رايانيک رتبه دوم و تيم بتا رتبه سوم را کسب کردند.
چهارمين دوره مسابقات بين المللي روبوکاپ آزاد ايران 2009 از 14 فروردين ماه به مدت سه روز در دانشگاه آزاد اسلامي واحد قزوين برگزار شد.
 

erick

عضو جدید
کاربر ممتاز
من واسه ديدن مسابقه رفته بودم...امسال واقعا عالي بود مسابقات;)
 
بالا