ریختن اثاثیه كنار خیابان و چادر نشینی+ تصاویر "خدا نصیب هیچ کس نکنه !"

Alborz Rad

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
در منطقه ۱۶ تهران خانواده ای به دلیل نداشتن اجاره خانه خود، اسبابشان كنار خیابان ریخته شد. بیشتر از آنكه مهم باشد چرا این خانواده در گوشه خیابان زندگی می كنند، نكته اصلی آن است كه هیچ ارگان مسئولی در كشور وجود ندارد كه به حال و روز این خانواده و امثال آن رسیدگی كند.

به گزارش جهان، این خانواده كه به دلیل نداشتن هزینه اجاره بها به گوشه خیابان نقل مكان كرده بودند، توسط شهرداری به یكی از بیابان های اطراف تهران منتقل شدند كه وضعیت اسفبار این خانواده را می توان در عكس های زیر مشاهده نمود.

نكته جالب درباره این موضوع وجود ارگان هایی از جمله كمیته امداد، بهزیستی و شهرداری در كشور است كه مسئول رسیدگی به وضعیت این قشر از جامعه هستند. چه آن كه مسئولین شهرداری تهران به جای حل موضوع، این خانواده را به یكی از بیابان های اطراف تهران منتقل كرده اند تا از زیبایی شهر تهران یا ام القرای مسلمانان جهان كاسته نشود.

مسئولین دولتی كه دم از مستضعفین می زنند چرا چاره ای برای حل ریشه ای این موضوعات در جامعه نمی كنند.

سرپرست این خانواده كه در گذشته راننده تریلی بوده و بر اثر تصادف از كار افتاده شده است، می گوید: چهار دفعه توسط مامورین شهرداری منطقه ۱۶ به اماكن مختلف منتقل شده و در نهایت به بیابان های اطراف بهشت زهرا(س) آمدیم.

وی ادامه داد: مامورین شهرداری می خواستند ما را به بیابان های اطراف كهریزك ببرند كه با درخواست و با توجه به بیماری همسرم آن ها را متقاعد كردیم تا وسایل زندگی مان را به اینجا منتقل كنیم در حالی كه حتی پول كامیون برای حمل اثاث را هم نداشتیم.

اما گریه های پیرزن كه از بیماری های مختلف رنج می برد دل هر انسانی را به درد می آورد. با این حال هنوز هیچ نهاد مشخص و پاسخگوئی برای رفع چنین حوادث و معضلات زشتی در جامعه اسلامی وجود ندارد و تا یك خبر رسانه ای نشود كسی خود را پاسخگوی این مردم زجر دیده و مستضعف نمی داند.

این خانواده تا زمان انتشار این گزارش بیش از یك هفته است كه شب ها كنار خیابان می خوابند.













 

Similar threads

بالا