در مورد قتل که خیلی صحبت شد
در مورد تجاوز من احتمال می دم منظور اون حکم به کنیزی رفتن اسرای غیرمسلمان بوده باشه...
فکر می کنم کسی که وجدان داشته باشه پذیرش این مساله براش سنگینه ... چه خواجه نصیر چندقرن پیش و چه اونی که تو این دوره و زمونه زندگی می کنه..
البته نمی دونم این حکم تو قرآن هست یا نه....
.
ببینید متن ساختار کنایه ای داره،کنایه به مبلغان و مفسران به ظاهر خردمند دینی،نه کنایه به اصل دین.....
اصلا منظور این نیست که این احکام و قوانین در اسلام هست....
پس به ظاهر متن توجهی نداشته باشین که سرانجامش گمراهیه.....
توی پستای قبلی هم توضیح دادم.....
اما در مورد اون احتمالی که دادین،هر چند برداشتتون از متن صحیح نیست اما همین احتمالیم که دادین صحیح نیست.....
یعنی اشتباه در اشتباه شده.....
ببینین اگه اسرای غیر مسلمان که همسران خودشون رو در جنگ از دست داده بودن به کنیزی میرفتن،دو حالت براشون رخ میداده،یا وقتی با اسلام آشنا میشدن و خودشون با تعقل دین رو قبول می کردن،آزاد میشدن و یا اینکه بعد از اینکه مسلمان شدن ازدواج میکردن.....
پس تجاوزی صورت نمی گرفته.....
بازم میگم به بطن متن توجه کنین....