مهم ترین اخبار فوتبال جهان

khooshe

مدیر بازنشسته
رانيري: مي خواهيم يووه را در جام حذفي شکست دهيم


مربي سابق يووه اميدوار است که بتواند با جلوروسي مقابل تيم سابقش به پيروزي برسد.
کلودیو رانیری، مربی رم معتقد است که تیمش می تواند در دیدار 5شنبه شب خود در جام حذفی ایتالیا مقابل یوونتوس به برتری برسد. این دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا برگزار خواهد شد

رانیری در جمع خبرنگاران گفت:« یوونتوس هم مثل ما به مبارزه می پردازد.ما دو تیمی هستیم که بیش از سایر تیمها در این رقابتها به قهرمانی رسیده ایم ولی ما نهایت تلاشمان را به کار می گیریم که پیروز این میدان باشیم.»

مربی سابق یووه ادامه داد:« یوونتوس تیم قدرتمندی است و برای برد ساخته شده. ما باید بدانیم که بازی سختی را پیش رو داریم.من به یووه احترام می گذارم ولی نگران این بازی نیستم.در پاسخ به این سوال که چه کسانی بازی خواهند کرد باید بگویم که هنوز در این رابطه تصمیم نگرفته ام.»

این روزها شایعات مختلفی در مورداحتمال برکناری رانیری و روی کار آمدن آنچلوتی برروی نیمکت مربیگری این تیم به گوش می رسد ولی رانیری نگران این مسئله نیست:« من تنها برروی بازی یوونتوس تمرکز کرده ام و ما برای پیروزی به تورین می رویم.»
 

Sarp

مدیر بازنشسته
ليورپول 1- فولام 0 ؛ سه امتياز ديگر براي قرمزپوشان

ليورپول 1- فولام 0 ؛ سه امتياز ديگر براي قرمزپوشان

ليورپول 1- فولام 0 ؛ سه امتياز ديگر براي قرمزپوشان
در یکی از دیدارهای عقب افتاده هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر دو تیم لیورپول و فولام در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند.شاگردان کنی دالگلیش گرچه نتوانستند توپی را وارد دروازه تیم میهمان کنند ولی جان پانتسیل،بازیکن تیم فولام، با بازکردن دروازه تیمش در دقیقه 52 بازی، سه امتیاز ارزشمند را به لیورپول هدیه کرد.
بدین ترتیب لیورپول توانست با کسب سه امتیاز دیگر، امیدوارتر به آینده بنگرد و در انتظار روزهای بهتری با کنی دالگلیش باشد




منبع : goal.com
 

khooshe

مدیر بازنشسته
اولين گفت وگوي امانوئل آدبايور بعد از قرارداد با رئال


در مورد لاليگا مي‌توانم بگويم که اين ليگ، تفاوت‌هاي بسيار زيادي با ليگ برتر انگلستان دارد. آنجا رقابت‌ها فيزيکي‌تر است و اينجا بار فني مسابقات بالاتر به نظر مي‌رسد. « هوشمندانه‌تر» شايد کلمه درستي براي توصيف منظور من نباشد اما احساس مي‌کنم بازيکنان شاغل در لاليگا با بينش و درک بهتري به توپ ضربه مي‌زنند
باید صادقانه بگویم که آمدن به رئال، برایم مثل یک رویا بود که حالا به حقیقت پیوسته است. من در آفریقا به دنیا آمدم و همانجام فوتبالم را شروع کردم اما حتی در رویاهایم هم تصور نمی‌کردم که روزی بتوانم برای رئال‌مادرید بازی کنم. در رویاهایم به این فکر می‌کردم که می‌توانم به اروپا بروم و برای تیم‌هایی مثل متز، موناکو، منچسترسیتی و … بازی کنم اما حالا عضوی از بزرگترین باشگاه جهان شده‌ام؛ پس من به چیزی فراتر از رویاهایم دست پیدا کرده‌ام. بابت این موضوع هم بسیار خوشحال و سپاسگزارم.»

شروع پراحساس نخستین مصاحبه رسمی امانوئل آدبایور، ستاره تازه‌وارد باشگاه متمول مادرید با تلویزیون و وب‌سایت رسمی باشگاه رئال، نکته‌های فوق‌العاده جذابی را در خود دارد. مصاحبه‌ای بلند و پرنکته که دقیقا به همین دلیل نیاز به هیچ مقدمه‌ای اضافی خاصی ندارد. این مصاحبه‌ را برای نخستین بار در فیفاپرشیا می‌خوانید…

- چه چیز باعث شد این مبادله میان منچسترسیتی و رئال مادرید انجام شود؟

پس از حمله‌ای که در جام ملت‌های آفریقا به اتوبوس تیم‌ملی کشورم (توگو) شد، فصل سختی را سپری کردم. آن ماجرا به من آسیب زیادی زد، چون واقعا اتفاق ساده‌ای نبود. من برای چند دقیقه حضور میان مرگ و زندگی را تجربه کردم و این موضوع، تا پایان فصل روحیه مرا تحت تاثیر قرار داد. هرچند در حال حاضر شرایط بسیار بهتری پیدا کرده‌ام و مشکلات ذهنی سابق را ندارم.

در این شرایط سرمربی و مسئولان باشگاه منچسترسیتی هم توقعات بیشتری از من داشتند که به همین دلایلی که گفتم نتوانستم از پس آنها بربیایم. در همین گیر و دار بود که پیشنهاد رئال مادرید به دستم رسید. همین پیشنهاد برای من کافی بود و چیز دیگری نمی‌خواستم. دیگر علاقه‌ای به بازی کردن برای منچسترسیتی نداشتم و به خودم می‌گفتم که باید هرچه سریعتر راهی مادرید شوم. شرایط سختی بود اما مطمئن بودم که پس از امضای قرارداد آرامش به زندگی‌ام باز خواهد گشت. خوشحال بودم که قرار است آینده‌ای فرا برسد که من به عنوان یک بازیکن برای رئال مادرید به میدان بروم.

- پس قاعدتا باید از اتفاقی که در شروع سال ۲۰۱۱ برایتان افتاده خوشحال باشید.


- البته؛ سال ۲۰۱۰ با یک حمله تروریسی آغاز شد که وحشتناک بود و آغاز سال ۲۰۱۱، مرا در سانتیاگو برنابئو قرار داده است. پس فقط می‌توانم بگویم که بسیار خوشحالم و البته سپاسگذار. امیدوارم این شروع خوب در سال جدید ادامه‌دار باشد و فصل خوبی انتظارم را بکشد. دوست دارم با رئال جام‌های زیادی ببرم و گل‌های زیادی برای این تیم به ثمر برسانم. هدفی که به تلاش زیادی نیاز دارد. آمادگی این تلاش را دارم و می‌خواهم آن‌قدر موفق باشم که به بخشی از تاریخ باشگاه تبدیل شوم.

- حضور ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی رئال چقدر در این انتقال نقش داشت؟

من این شانس را داشتم که در زمان حضورم در آرسنال، چندین بار با او که در آن زمان هدایت چلسی را برعهده داشت روبه‌رو شوم؛ ضمن آنکه دوستان آفریقایی خوب و بسیار نزدیکی مانند دیدیه دروگبا و سمی اتوئو هم دارم که تجربه کارکردن با مورینیو را دارند. هروقت با آنها درباره مورینیو صحبت می‌کردم، از قدرت بالای مربیگری و لذت‌بخش بودن کار کردن با او می‌گفتند. به همین دلیل هم وقتی پیشنهاد رئال مادرید با هدایت مورینیو به دستم رسید، حتی یک لحظه هم شک نکردم و بلافاصله به مادرید آمدم. او برای آمدن من به مادرید تلاش زیادی کرد و حالا مهم‌ترین هدفم این است که سرمربی و مسئولان باشگاه را بابت تلاشی که کرده‌اند ناامید نکنم. می‌خواهم با گل‌های زیادی که می‌زنم آنها را شاد کنم و خودم هم از بازی‌ کردن در چمن سانتیاگوبرنابئو لذت ببرم.

- نظرتان درباره حضور در لالیگا چیست؟ آیا فرصتی برای تماشای بازی‌های این لیگ از تلویزیون داشته‌اید؟


البته. در انگلستان اکثر بازی‌ها ظهر برگزار می‌شوند و فرصت کافی برای دیدن بازی‌های لالیگا که اکثرا شب انجام می‌شود وجود دارد. به همین دلیل این شانس را داشتم که اکثر بازی‌های رئال مادرید و بارسلونا را تماشا کنم. در مورد لالیگا می‌توانم بگویم که این لیگ، تفاوت‌های بسیار زیادی با لیگ برتر انگلستان دارد. آنجا رقابت‌ها فیزیکی‌تر است و اینجا بار فنی مسابقات بالاتر به نظر می‌رسد. « هوشمندانه‌تر» شاید کلمه درستی برای توصیف منظور من نباشد اما احساس می‌کنم بازیکنان شاغل در لالیگا با بینش و درک بهتری به توپ ضربه می‌زنند. من در منچسترسیتی با یکی از بهترین بازیکنان اسپانیا، یعنی داوید سیلوا همبازی بودم و توانایی‌های خارق‌العاده او را از نزدیک دیدم. در نهایت اینکه تفاوت‌ها زیاد است اما من یک فوتبالیست هستم و امیدوارم هرچه سریعتر با شرایط لیگ اسپانیا آداپته شوم.

- در حال حاضر چقدر آماده هستی؟‌ اگر مورینیو همین حالا به تو نیاز داشته باشد، می‌توانی برای رئال بازی کنی؟

من برای انجام هرکاری آماده‌ام اما حقیقت این است که نیاز به زمان دارم. شاید اغراق‌آمیز به نظر برسد اما واقعا آخرین باری که فرصت ۹۰ دقیقه بازی کردن داشته‌ام را فراموش کرده‌ام. به همین دلیل می‌گویم که کار سختی در پیش دارم. باید سخت تمرین کنم، تغذیه خوبی داشته باشم و هر چیزی که برای بازگشت به فرم ایده‌آل نیاز است را محیا کنم تا بتوانم ۹۰ الی ۹۵ دقیقه برای تیمم بازی کنم. هرچند اگر رئیس از من بخواهد که بازی کنم، قطعا با تمام وجود و قلبم برای رئال وارد زمین خواهم شد و نهایت تلاشم را انجام خواهم داد.

- … و چقدر به گلزنی برای رئال فکر می‌کنید؟

این، بهترین قسمت ماجراست. لحظه‌ای که شما به توپ ضربه می‌زنید و می‌بینید که از خط عبور کرده است. برای چهار یا پنج ثانیه همه چیز ویژه خواهد بود و احساس می‌کنید که یک قهرمانید. من عاشق گلزنی هستم، چون یک مهاجمم و کار اصلی در زمین همین است. کاری که همیشه از انجام دادنش لذت برده‌ام و دوست دارم اوج این لذت را با پیراهن رئال مادرید تجربه کنم.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
رئال مادريد به اندازه يك گل بدهكار است


در بازي چهارشنبه شب دو تيم رئال مادريد و سويا، گذر کامل توپ کروي از مرز دروازه کاسياس از نظر داور دور ماند.
به نقل از آس اسپانيا، رئال مادريد با تم گل دقيقه 17 کريم بن زما برابر سويا به پيروزي رسيد تا کار چندان سختي در برنابئو براي رسيدن به فينال کوپادل‌ري نداشته باشد اما اين همه بازي شب گذشته نبود.
لوئيس فابيانو بازيکن برزيلي سويا در آخرين دقايق نيمه اول توپي را به سمت دروازه کاسياس شليک کرد که به استناد تصاوير موجود در سايت‌هاي خبري معتبر اروپا مشخصا به گل تبديل شده است.
اين در حالي است که سايت خبري مارکا، وابسته به رئال مادريد و حامي مالي برنابئو مدعي است طبق قوانين فيفا آخرين لايه فرضي توپ فوتبال که مي‌تواند صفحه‌اي عمود بر زمين چمن و چسبيده به سطح توپ فرض شود از آخرين بخش خط عرضي چمن عبور نکرده و نمي‌توان مدعي شد که تمامي توپ از خط عبور کرده است.
آلبيول مدافع رئال مادريد در شرايطي نامتعادل اين توپ را از درون دروازه رئال مادريد به بيرون راند و داور مسابقه با ديدن کمک داور خونسرد خود اعلام ادامه بازي کرد.
به اين ترتيب شاگردان مورينيو که اين بازي را با يک گل به سود خود خاتمه دادند، در بازي برگشت به عدالت در فوتبال بدهکار خواهند بود.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
مراسم معارفه آدبايور در باشگاه رئال مادريد(عکس)


مهاجم توگويي منچسترسيتي با انتقالي قرضي راهي رئال مادريد شد














 

khooshe

مدیر بازنشسته
صعود رم به نيمه‌نهايي با شکست يووه


رم با دو گل ميرکو ووچينيچ و رودريگو تادي در نيمه دوم يوونتوس را شکست داد.
گل فوق‌العاده میرکو ووچینیچ و ضربه آکروباتیک رودریگو تادی رم را در خانه یوونتوس پیروز کرد.

در دقیقه 65، روی پاس بلند و عالی دانیله دروسی، توپ به ووچینیچ رسید. او پس از ورود به محوطه جریمه، شوتی محکم به گوشه بالای دروازه زد، جایی که مارکو استوراری هرگز نمی‌توانست توپ را بگیرد.

رم در دقیقه 91 گل دوم را زد. پاس عالی دروسی به محوطه جریمه رسید و رودریگو تادی آن را از فاصله 10 متری با ضربه‌ای آکروباتیک توپ را به گل دوم تبدیل کرد.

رم در نیمه‌نهایی به مصاف اینتر، قهرمان سال گذشته جام حذفی می‌رود و پالرمو و میلان دیگر دیدار این مرحله را برگزار می‌کنند.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
مردان گوارديولا براي انتقام به خانه اركولس مي‌روند


بارسلونا در هفته بيست‌ويکم لاليگا براي انتقام به خانه ارکولس مي‌رود.
فرداشب در ورزشگاه خوزه‌ريوپرس، بارسلونا در ميهماني ارکولس شرکت خواهد کرد.
تيم تحت رهبري گوارديولا که در بازي رفت 2 بر صفر از حريف شکست خورد براي جبران، از انگيزه زيادي برخوردار است.
کاتالان‌ها اينک با 55 امتياز در صدر جدول، موقعيت مستحکمي ايجاد کرده اند در حالي که ميزبان با 22 امتياز صاحب رده دوازدهمي جدول است.
در ديداري ديگر ديپورتيو لاکرونيا با سويا ديدار خواهد کرد.
مالاگا نيز با ساراگوسا جدال خواهد کرد.

برنامه ساير مسابقات به اين شرح است:
سوسيداد - آلمريا
لوانته - ختافه
مايورکا - اسپورتينگ خيخون

جدول رده‌بندي:
1- بارسلونا 55 امتياز
2-رئال‌مادريد 51 امتياز
3-ويارئال 42 امتياز
4-والنسيا40 امتياز
5-اسپانول 37 امتياز
6-آتلتيکوبيلبائو32 امتياز
7-آتلتيکومادريد30 امتياز
8-سويا29 امتياز
9-رئال‌مايورکا27 امتياز
10-ختافه 27 امتياز
11-رئال سوسيداد25 امتياز
12-ارکولس 22 امتياز
13-ديپورتيولاکرونيا21 امتياز
14-سانتاندر20 امتياز
15-اسپورتينگ خيخون 19 امتياز
16-رئال‌ساراگوسا19 امتياز
17-اوساسونا 18 امتياز
18-آلمريا17 امتياز
19-مالاگا 17 امتياز
20- لوانته 15 امتياز
 

khooshe

مدیر بازنشسته
رونالدو: دو ال كلاسيكو در يك هفته بسيار رويايي است


مهاجم پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد گفت: باورم نمي‌شود، دو ال کلاسيکو در يک هفته بسيار رويايي است.
به نقل از مارکا اسپانيا، کريستيانو رونالدو با توجه به احتمال حضور هر دو تيم رئال مادريد و بارسلونا در فينال کوپادل‌ري تصريح کرد: در بازي برگشت برابر بارسلونا محکوم به پيروزي هستيم و اگر آنها را در برنابئو شکست دهيم، باعث خوشحالي مردم نخواهيم شد چرا که مردم عصباني‌اند و با تحقير بارسا در برنابئو تنها آرام مي‌گيرند.
وي افزود: برگ برنده ما اين است که چند روز پس از آن در صورت غلبه نهايي بر سويا در بازي برگشت، اين بار در فينال جام پادشاهي برابر بارسلونا صف‌آرايي مي کنيم و در آن بازي مي‌شود به خوشحال کردن مردم اميدوار باشيم.
فينال کوپادل‌ري 30 فروردين 90 برگزار مي‌شود و تنها چهار روز بعد از ال کلاسيکودربي لاليگا در برنابئو کليد مي‌خورد.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
برنامه بازيهاي يک شانزدهم نهايي جام حذفي انگليس


روزهاي ابتدايي اين هفته ،رقابتهاي ليگ برتر دنبال نمي شود و به جاي آن تيمها در جام حذفي به رقابت خواهند پرداخت.
شنبه و یکشنبه این هفته رقابتهای لیگ برتر تعطیل است و به جای آن دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انگلستان دنبال می شود.در یکی از مهمترین بازیها اورتون میزبان چلسی است و ساوثهمپتون مقابل منچستریونایتد قرار می گیرد.

آرسنال بازی آسانی را مقابل هادرز فیلد برگزار می کند و فولام و تاتنهام مقابل هم به میدان می روند.

برنامه کامل این دیدارها بدین ترتیب است:

شنبه 9 بهمن (29 ژانویه)


اورتون – چلسی (ساعت 16)

استون ویلا- بلکبرن (ساعت 16.30)

بولتون – ویگان (ساعت 18.30)

ساوثهمپتون – منچستریونایتد (ساعت 20.45)

یکشنبه 10 بهمن (30 ژانویه)


آرسنال- هادرزفیلد (ساعت 15.30)

ولورهمپتون- استوک سیتی (ساعت 16.30)

ناتس کانتی- منچسترسیتی (ساعت 17.30)

فولام- تاتنهام (ساعت 20)
 

khooshe

مدیر بازنشسته
ليورپول پيشنهاد 46 ميليوني چلسي را رد كرد


باشگاه ليورپول پيشنهاد چلسي به مهاجم اسپانيايي‌اش را رد کرد.
به نقل از روزنامه سان، يک مقام مسئول ليورپول در اين باره گفت: باشگاه از چلسي پيشنهادي بالغ بر 46 ميليون يورو براي انتقال تورس دريافت کرد. چنين پيشنهادي براي ما بسيار وسوسه‌کننده بود. بخصوص که مي‌توانست به لحاظ مالي بخش زيادي از معضلات را پوشش دهد ولي در نهايت ليورپول آن را رد کرد.
اين مقام افزود: با توجه به اينکه ليورپول مدت‌ها در بحران ورزشي بسر مي‌برد و اکنون با کني‌ دالگليش به فضا ثبات بسيار نزديک شده، چنين پيشنهادي از لحاظ فني رد شده است.
ليورپول که اينک با 32 امتياز در رده هفتم جدول ليگ برتر قراردارد،‌ با تورس 26 ساله اسپانيايي‌اش از سال 2007 همکاري مشترک کرده است.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
پيکار بارسلونا با هرکولس غول کش


هفته 21 فوتبال ليگا اسپانيا از فردا ،شنبه آغاز مي شود.
برنامه مسابقات به شرح زیر است :

شنبه 9 بهمن :


لوانته - ختافه

مالاگا - رئال ساراگوسا

مایورکا - خیخون

رئال سوسیداد - آلمریا

هرکولس - بارسلونا

دپورتیوولاکرونیا - سویا

یکشنبه 10 بهمن :

آتلتیکومادرید - آتلتیک بیلبائو

اوساسونا - رئال مادرید

اسپانیول - ویارئال



دوشنبه 11 بهمن :

راسینگ سانتاندر - والنسیا

بارسلونا صدرنشین فوتبال اسپانیاست.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
پيروزي منچستريونايتد، چلسي و آرسنال


در اولين روز مسابقات هفته بيست‌وپنجم ليگ برتر انگليس، تيم‌هاي منچستريونايتد، چلسي و آرسنال مقابل حريفان به برتري رسيدند.
شب گذشته در ورزشگاه اولدترافورد، منچستريونايتد به عنوان صدرنشين پيکارها و ميزبان اين مصاف به استقبال از آستو‌ن‌‌ويلا رفت که 3 بر يک پيروز شد و به شکست‌ناپذيري ادامه داد.
در اين مسابقه شاگردان سرآلکس فرگوس از همان دقيقه نخست بوي گل دادند. آنها توانستند در دقيقه اول بازي توسط وين روني گل نخست را به ثمر رسانند. همين بازيکن در دقيقه 45 گل دوم خود و تيمش را به ثمر رساند.
در نيمه دوم ميهمانان تا حدي به خود آمده و تلاش براي جبران عقب‌ماندگي کردند. نتيجه اين کوشش گلي بود که دارن بنت در دقيقه 59 به ثمر رساند.
ولي ميزبان دردقيقه 63 توسط نمانيا ويديچ، گل سوم خويش را زد تا 3 بر يک فاتح ميدان شود.
در ديداري ديگر چلسي در زمين ساندرلند به برتري 4 بر 2 رسيد. براي تيم قهرمان فصل گذشته فرانک لمپارد15، سلمان کالو23، جان تري60، نيکولا آنلکا 90 گلزني کردند.در مقابل ساندرلندي‌ها توسط بردسلي 4 و ريچاردسون 26 گل زدند.
در ورزشگاه الامارات نيز آرسنال با نتيجه 2 بر يک از سد اورتون عبور کرد.
آندري آرشاوين 71 و لورانت چويلني 76 براي آرسنال و لوئيس ساها 25 براي اورتون گل زدند. در آخرين بازي انجام گرفته نيز مصاف وست‌برومويچ‌آلبيون و ويگان به تساوي 2 بر 2 رسيد.
اودم وينگ 5، فورتان 79 براي وست‌برومويچ و انگوبيا 20 و واتسون 43 براي ويگان گلزني کردند.

جدول رده‌بندي:
1-منچستريونايتد 54 امتياز-24 بازي
2-آرسنال 49 امتياز-24 بازي
3-منچسترسيتي45 امتياز-24 بازي
4-چلسي 44امتياز-24 بازي
5- تاتنهام 38 امتياز-23بازي
6-ساندرلند 37 امتياز-24 بازي
7-ليورپول 32 امتياز-24 بازي
8-بلکبرن 31 امتياز-24 بازي
9-نيوکاسل‌يونايتد 30 امتياز-23 بازي
10-استوک‌سيتي30 امتياز-23 بازي
11-بولتون 30 امتياز-24 بازي
12-بلکپول28 امتياز-23 بازي
13-آستون‌ويلا28 امتياز-25 بازي
14-اورتون 27 امتياز-24 بازي
15-فولام 26امتياز-24 بازي
15-وست‌برومويچ‌آلبيون 26امتياز-26 بازي
17-بيرمنگام23 امتياز-22 بازي
18-ويگان 23 امتياز-25بازي
19-ولورهامپتون 21 امتياز-23 بازي
20- وستهام 21 امتياز- 24 بازي
 

khooshe

مدیر بازنشسته
فرگوسن:گلزني به استون ويلا،به روني کمک خواهد کرد


زمان گلهايي که وارد دروازه استون ويلا کرديم، در اين پيروزي نقشي کليدي داشت.
سر الکس فرگوسن در پایان دیدار سه شنبه شب تیمش با نتیجه 1-3 به برتری رسید و دو گل از 3گل یونایتد را وین رونی به ثمر رساند.

یک گل دردقیقه اول و یک گل در دقیقه پایانی نیمه اول از وین رونی مسیر را برای پیروزی یونایتد محیا کرد و درنهایت شاگردان فرگوسن با نتیجه 1-3 به برتری رسیدند.

در پایان این مسابقه فرگوسن زبان به تمجید از رونی گشود و گفت:« گل زودهنگام ما فوق العاده بود.وین رونی از توپ فوق العاده فان در سار بهترین بهره را برد.دید فان در سار هم فوق العاده بود ولی چه پایان تماشایی ای!!»

مربی یونایتد ادامه داد:« گلها به مهاجمان کمک زیادی می کند و هیچ بحثی در این نیست ولی رونی همیشه اشتهای زیادی برای بازی کردن دارد و همه این را به یاد دارند. او انگیزه های زیادی برای تلاش و مبارزه دارد و بالاخره پاداشش را گرفت.»

فرگوسن معتقد است که زمان به ثمر رسیدن گلها کمک زیادی به تیمش کرد. گل اول رونی تنها 48 ثانیه بعد از آغاز بازی از راه رسید و گل دوم او در وقتهای تلف شده نیمه اول بود.

فرگوسن ادامه داد:« زمان بندی گلها بسیار خوب بود. یک گل درابتدای بازی، یک گل در پایان 45 دقیقه و گل سوم هم زمانی که ریتم بازی را در دست گرفتیم.»

بدین ترتیب یونایتد با 5 امتیاز فاصله نسبت به سایر تیمها در صدر جدول قرار گرفت.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
آنچلوتي:بعد از بردساندرلند ورق براي چلسي برگشت


مربي ايتاليايي چلسي از برد تيمش خوشحال است.
کارلو آنچلوتی، مربی ایتالیایی چلسی از عملکرد شاگردانش در دیدار 3شنبه شب مقابل ساندرلند که با پیروزی 2-4 آبی پوشان همراه بود بسیار خوشحال است و اعتقاد دارد که چلسی بعد از این برد، ورق را کامل برگردانده.

گلهای فرانک لمپارد،سالمون کالو، جان تری و نیکلا آنلکا باعث شد تا آبی پوشان به نتیجه فوق العاده ای دست یافتند

درپایان این مسابقه آنچلوتی به برنامه رادیو 5 لاین بی بی سی گفت:« ما فوتبال خوبی را بازی کردیم و به نتیجه خیلی مهمی دست یافتیم.توانستیم تا عملکرد خوبمان مقابل بولتون را تکرار کنیم و کسب پیروزی در خارج از خانه مقابل بولتون وساندرلند بسیار خوب بود.»

مربی ایتالیایی چلسی ادامه داد:« ما در شرایط خیلی خوبی هستیم و قطعا ورق را برگردانده ایم.»

درپایان روز دوشنبه و بازار نقل و انتقالات زمستانی چلسی با پرداخت 71 میلیون پوند داوید لوئیس و فرناندو تورس را به خدمت گرفت و آنچلوتی در این رابطه گفت:« هفته بسیار خوبی بود ولی هفته مهمی را هم پیش رو داریم. روز یکشنبه مقابل لیورپول به میدان خواهیم رفت و باید مطمئن باشیم که آماده این مسابقه هستیم.»
 

khooshe

مدیر بازنشسته
تساوي ميلان و لاتزيو


مهاجم سوئدي دو بار توپ را به تير زد اما در نهايت موفق به زدن گل نشد.
میلان در سن‌سیرو با تساوی بدون گل مقابل لاتزیو متوقف شد، در حالی که در اغلب دقایق دیدار توپ را دراختیار داشت.
یه گزارش گل و به نقل از وبسایت هواداران میلان جدال میلان صدر نشین و لاتزیو رده سومی اولین زورآزمایی جدی برای بیانکوچلستی در نیم فصل دوم بود. میلان در این بازی علاوه بر مارک فن بومل محروم نمی توانست از نستا، آباته، گتوزو، سیدورف، پیرلو، آمبروزینی، بواتنگ، زامبروتا، اینزاگی، املیا و استراسر که همگی مصدوم بودند استفاده کند.
در تمام نیمه ی اول این میلان بود که صاحب توپ و میدان بود. حملات میلانی ها با بی دقتی و بدشانسی یکی یکی توسط ابراهیمویچ، فلامینی و حتی امانوئلسون از دست رفت.
با شروع نیمه ی دوم نیکولا لگروتالیه، خرید 24 ساعت پیش میلان به جای "بونرا"ی مصدوم وارد میدان شد و عملکرد مطلوبی را نیز به جای گذاشت. ظاهرا دروازه ی موسلرا طلسم شده بود چون تمام حملات میلان با خوش شانسی لاتزیویی ها هدر رفت. گر چه پاتو در شروع نیمه ی دوم مسابقه عملکردی خوب داشت اما رفته رفته خستگی در ساق های او نمایان شد تا با آنتونیو کاسانو تعوض شود. گر چه پاس های طلایی کاسانو نیز نتوانست قفل دفاعی آبی های پایتخت را باز کند تا این بازی با نتیجه ی دلخواه برای لاتزیو به پایان برسد. البته این بازی شروعی خون آلود برای لگروتالیه بود چون او در دقیقه 84 به دلیل برخوردی خشن با کوژاک اجبارا جای خود را به پاپاستوپولوس داد. کوژاک که پیش از این بازی شدیدا مورد تمجید ادی رخا سرمربی لاتزیو قرار گرفته بود پیش از لگروتالیه، باعث مصدومیت بونرا نیز شده بود !

ترکیب میلان در این بازی : آبیاتی، اودو، بونرا (لگروتالیه64-پاپاستوپولوس84)، یپس، آنتونینی، فلامینی، سیلوا، امانوئلسون، روبینهو، پاتو (کاسانو 63)، ابراهیمویچ
ترکیب لاتزیو در این بازی : موسلرا، لیچستینر، دیاز، بیاوا، رادو، بروکی، لدسما، گونزالز، هرنانس، کوژاک، اسکولی (مائوری 80)
 

khooshe

مدیر بازنشسته
نارضايتي الگري از تساوي با لاتزيو


مربي ميلان از ديد مثبت به تساوي تيمش مي نگرد.
ماسیمیلیانو الگری مربی میلان در صحبتهایی اعلام کرد که بازیکنانش پس از پشت سر گذاشتن هفته ای شلوغ، در دیدار مقابل لاتزیو خسته به نظر می رسیدند.

میلان با وجود داشتن موقعیت های متعدد، نتوانست تا از سد لاتزیو عبور کند و دیدار سه شنبه شب سن سیرو با تساوی بدون گل به پایان رسید.

الگری در پایان این مسابقه به اسکای سپورت ایتالیا گفت:« در نیمه اول ما اندکی هول بودیم و اشتباهات زیادی در پاس دادن داشتیم. لاتزیو خیلی خوب دفاع کرد وما به ندرت شوت به سمت دروازه حریف داشتیم. ولی باید به این نکته اشاره کرد که ما شش بازی اخیر خودمان را در فاصله سه روز در میان برگزار کرده ایم.»

مربی میلان ادامه داد:« برخی مواقع بازیکنان تیم گیج می شدند ولی در بقیه دقایق خوب بازی کردیم. این سومین بازی ای بود که گل نخوردیم و این خیلی خوب است.»
 

khooshe

مدیر بازنشسته
ناگاتومو: بايد توانايي هايم را به دنيا ثابت کنم


ستاره ژاپني اينتر بي صبرانه منتظر شروعي فوق العاده براي نرآتزوري است
یوتو ناگاتومو،ستاره ژاپنی اینتر در صحبتهایی اعلام کرد که او باید توانایی هایش را با پیراهن اینتر به نمایش بگذارد

این ستاره 24 ساله با انتقال قرضی از چزنا به تیم قهرمان ایتالیا و اروپا پیوست و تا پایان رقابتهای این فصل با پیراهن نرآتزوری توپ خواهد زد

ناگاتومو در رقابتهای جام ملتهای آسیا نمایش خیره کننده ای با پیراهن ژاپن داشت و با این تیم به قهرمانی رسید. او معتقد است که نهایت تلاشش را برای موفقیت با اینتر به کار خواهد گرفت.

ناگاتومو روز دوشنبه در صحبتهایی که در وب سایت رسمی اینتر منتشر شد گفت:« خیلی خوشحالم که به اینتر،تیم قهرمان دنیا پیوستم.الان باید به همه ثابت کنم که می توانم بازی کنم.الان باید همه تلاشم را به کار بگیرم تا همه توانایی هایم را نشان دهم. »

ستاره ژاپنی ادامه داد:« من تعدادی از هم تیمی هایم را می شناسم.من زمانی که در جام جهانی با ژاپن مقابل کامرون قرار گرفتیم، ساموئل اتوئو را دیدم و بعد از آن هم با وسلی اسنایدر آشنا شدم. انتظار دارم تا خیلی زود با تمام اعضای تیم دوست شوم.»
 

khooshe

مدیر بازنشسته
درگيري فان پرسي و آرتتا(عکس)




در جریان دیدار آرسنال و اورتون، روبین فان پرسی، ستاره هلندی آرسنال با میکل آرتتا، ستاره اسپانیایی اورتون برخورد کرد و این درگیری باعث شد تا روبین فان پرسی کارت زردی را از داور مسابقه دریافت کند.
1


2


 

khooshe

مدیر بازنشسته
آرسن ونگر :رفتار چلسي رياکارانه است


سرمربي تيم فوتبال آرسنال رفتار مسئولان باشگاه چلسي در بازار نقل و انتقالات زمستاني را رياکارانه توصيف کرد.
چلسی در آخرین روز نقل و انتقالات ژانویه، با مبلغ 50 میلیون پوند فرناندو تورس را به خدمت گرفت و 25 میلیون پوند هم بابت خرید دیوید لوییز، مدافع بنفیکا هزینه کرد.

آرسن ونگر گفت: باشگاه چلسی صبح اعلام می کند که 70 میلیون پوند کسری آورده اما عصر خبر می دهد دو بازیکن به ارزش 75 میلیون پوند به خدمت گرفته است. کجای این با منطق جور درمی آید؟

وی افزود: رومن آبراموویچ به لحاظ مالی فرد مقتدری است و اینگونه خریدها نشان می دهد که آنها در تابستان، بیش از اینها برای بازیکن هزینه خواهند کرد.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
مانچيني: بالوتلي به بازي با منچستريونايتد مي‌رسد


اين مربي براي اين که بالوتلي آماده باشد او را مقابل وست بروم به ميدان نمي‌فرستد.
روبرتو مانچینی امیدوار است ماریو بالوتلی بتواند به بازی با منچستریونایتد بردس.

این مهاجم جنجالی سیتی از اواخر دسامبر به دلیل مصدومیت زانو مقابل استون ویلا از میادین دور بوده است. او در آن بازی هت‌تریک کرد.

هرچند بالوتلی در منچستر به سر می‌برد، اما مانچینی او را برای دیدار چهارشنبه مقابل وست بروم در ترکیب تیمش در نظر نگرفته و امیدوار است او به بازی 12 فوریه مقابل یونایتد برسد.

او می‌گوید: «امیدوارم همه چیز با ماریو خوب پیش برود. به نظرم او آماده دربی خواهد بود.»
 

khooshe

مدیر بازنشسته
شش هفته سخت بارسلونا تا پيش از سفر به برنابئو


بارسلونا بين هفته هاي 26 تا هفته 32 که در برنابئو بازي دارد ، بايد هفته هاي آتشيني را پشت سر بگذارد.
بارسلونا تا پيش از الکلاسيکوي برنابئو ، قرعه سختي را بايد پشت سر بگذارد .
به گزارش مرجع خبری رئال ، با نگاهي به برنامه بازيهاي باقيمانده رئال مادريد و بارسلونا مي توان سرنوشت ليگ را گمانه زني کرد . بارسلونا بين هفته هاي 26 تا هفته 32 که در برنابئو بازي دارد ، بايد هفته هاي آتشيني را پشت سر بگذارد . تيم گوارديولا بايد در اين هفته مقابل والنسيا ، سويا ، ويارئال و رئال مادريد قرار گيرد که بازي با آرسنال در چمپيونزليگ ، کار آنها را مشکل تر هم مي کند . تازه اگر از اين مرحله صعود کنند ، مرحله يک چهارمشان را بايد درست بين بازيهايشان در ال مادريگال و برنابئو برگزار کنند .
بارسلونا در اين دوره مي تواند سرنوشت خود را مشخص کند .بعد از اين شش بازي ،‌آنها بايد فينال کوپا دل ري را برگزار کنند . البته در اين ميان آنها در مقابل تيمهايي همچون ساراگوسا ، ختافه و آلمريا که در مرحله سقوط هستند نيز بايد در اين مراحل بازي کنند .
رئال مادريد اميدوار است که بارسلونا تا پيش از رسيدن به برنابئو در اين هفته ها امتياز دهد . بدين ترتيب ، در صورتي که رئال مادريد تا پيش از الکلاسيکو ديگر امتياز ندهد ، مي تواند که به صدرنشيني تا آن موقع اميدوار باشد ، البته بعد از آن تازه دوره کاري سخت رئال آغاز مي شود .
 

khooshe

مدیر بازنشسته
آدبايور در تركيب اصلي ديدار مقابل سويا


مورينيو در ديدار مقابل اوساسونا آدبايور را در نيمه دوم به جاي آنخل دي ماريا به زمين فرستاد اما او نيز نتوانست مانع از شکست تيمش مقابل تيم پامپلونايي شود.
رئالي ها امشب در ديدار برگشت مرحله نيمه نهايي کوپا دل ري مقابل سويا قرار خواهند گرفت و ممکن است امانوئل آدبايور در اين ديدار اولين بازي ثابتش را براي کهکشاني ها انجام دهد.

به گزارش نشريه آس، مهاجم توگويي در ديدار امشب اين فرصت را پيدا خواهد تا براي اولين بار در سانتياگو برنابئو و در مقابل هواداران خودي در ترکيب اصلي قرار بگيرد.

مورينيو در ديدار مقابل اوساسونا آدبايور را در نيمه دوم به جاي آنخل دي ماريا به زمين فرستاد اما او نيز نتوانست مانع از شکست تيمش مقابل تيم پامپلونايي شود.

در ديدار رفت رئالي ها با يک گل سويا را شکست دادند اما تيم آندلسي نيز توسط لوئيس فابيانو دروازه حريف را باز کرده بود اما رائول آلبيول توپ را از داخل دروازه خارج کرد تا داور به اشتباه دستور به ادامه بازي بدهد.

سويا براي اينکه بتواند مانند فصل گذشته به فينال برسد، کار سختي در ديدار امشب دارد. در ديگر ديدار اين مرحله بارسا و آلمريا بايد مقابل هم قرار بگيرد در حالي که آبي و اناري ها در ديدار رفت به پيروزي 5-0 رسيدند و به نظر مي رسد حضورشان در ديدار فينال حتمي است.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
تورس در چلسي


ال نينيو بالاخره به آبي ها پيوست





پيراهني که احتمالا در چند روز آينده بيشترين فروش را در جزيره خواهد داشت

 

khooshe

مدیر بازنشسته
خداحافظي ناگهاني گري نويل از دنياي فوتبال


گري نويل، ستاره باتجربه باشگاه منچستريونايتد،خداحافظي آني اش را از دنياي فوتبال اعلام کرد.


نویل در سال 1991 به منچستریونایتد پیوست و با حضوری 20 ساله در ترکیب این تیم وفاداری اش را به یونایتد نشان داد.
او در کنار رایان گیگز، دیوید بکام ، نیکی بات و پل اسکولز قرار گرفت و یکی از اعضای تیم اسطوره ای یونایتد بود.
این ستاره 36 ساله در کل در 602 بازی برای یونایتد به میدان رفت؛ هر چند که او هرگز با گلهایش شناخته نمی شد و در کل هفت گل برای تیمش به ثمر رساند.
او با کسب 8 قهرمانی در لیگ برتر، 3 قهرمانی در جام حذفی انگلیس، 2 قهرمانی در لیگ کاپ ، جام بین قاره ای و جام جهانی باشگاه ها با یونایتد به دست آورده است و در سال 2005 کاپیتان شیاطین سرخ شد.
نویل در صحبتهایی به وب سایت رسمی باشگاه یونایتد گفت:« من در تمام طول مدت زندگی ام طرفدار یونایتد بوده ام و به هر رویایی که خواسته ام رسیده ام.راستش را بخواهید ازاینکه روزهای بازی ام به پایان خود رسیده ناراحتم ولی این اتفاقی است که برای همه ما رخ می دهد.من در جذاب ترین تیم بازی کرده ام و درکنار بهترین بازیکنان دنیا و در مقابل خیلی از بزرگان بازی کرده ام و خیلی خوش شانس بودم که بخشی از موفقیتها و افتخارات این تیم بوده ام.»
نویل ادامه داد:« افراد زیادی هستند که باید از آنها تشکر کنم که در صدر آنها سرالکس است. او به من فرصتهای زیادی داد و در طول 20 سال اخیر حمایتهای فراوانی از من داشت. او واقعا یکی از بزرگترین مربیان دنیاست و من باید از او به خاطر این موضوع تشکر کنم.من شانس حضور در کنار بازیکنان بزرگی را داشتم و این افتخار را داشتم که در کنار آنها به تمرین پرداخته و بازی کنم.تجربیاتی که ما با هم به اشتراک گذاشتیم، تا آخر عمرم با من است.»
او با تشکر از مربیان تیمش گفت:« می خواهم از همه مربیانی که زیر نظرشان بازی کردم و در طول دوران بازیگری ام مرا راهنمایی کردند تشکر کنم و در نهایت هواداران، کسانی که همیشه مرا مورد حمایت غیرقابل باور خود قرار می دادند. آنها می دانند که چقدر برای من و تیم ویژه و خاص هستند.»
نویل در ادامه صحبتهایش گفت:« من درانتظار تجربیاتی جدید هستم و این باشگاه همیشه بخشی از زندگی من خواهد بود.مهمترین نکته برای من این است که باشگاه به روند موفقیتهایش ادامه دهد و من به عنوان یک هوادار همواره از آنها حمایت خواهم کرد.»
 

kamran_T

عضو جدید
هشدار اتحاديه فوتبال انگليس به سران سياسي

در پي اظهارنظر وزير ورزش انگليس، اتحاديه فوتبال اين کشور هشدار داد دخالت افراد غيرفوتبالي مي تواند فوتبال انگليس را با خطر محروميت روبرو کند.

پس از آنکه هاف رابرتسون، وزير ورزش انگليس در اظهارنظري جنجالي عنوان کرد که فوتبال در انگليس نسبت به تمام رشته‌هاي ديگر به بدترين شکل ممکن اداره مي شود، اتحاديه فوتبال انگليس ضمن هشدار به وزير ورزش، خطر اعمال محروميت از سوي فيفا را گوشزد کرد تا به نوعي پاسخ اظهارات رابرتسون را داده باشد.
در بيانيه‌ي منتشر شده آمده است: اتحاديه فوتبال انگليس معتقد است هيچ توجيهي براي دخالت مستقيم دولت در امور جاري فوتبال انگليس وجود ندارد. واقعا مشخص نيست براي اين دخالت چه توجيهي وجود دارد. براي آشنايي توجه افراد را به نمونه‌هايي از وضعيت فوتبال کشورهايي که با دخالت سران سياسي دچار محروميت شده‌اند جلب مي کنيم.
وزير ورزش انگليس ماه گذشته درباره‌ي وضعيت فوتبال در اين کشور گفته بود: اگر نگاهي اجمالي به ورزش داشته باشيم، کاملا مشخص است که فوتبال در بين تمام رشته‌ها به بدترين شکل ممکن اداره مي شود و در اين مساله کوچک ترين سايه‌اي از ترديد وجود ندارد.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
برنامه بازيهاي هفته 22 لاليگا


هفته بيست و دوم رقابتهاي لاليگا شنبه شب آغاز خواهد شد.
رقابتهای هفته بیست و دوم لالیگا شنبه شب آغاز می شود و سایر دیدارهای باقی مانده نیز روز یکشنبه برگزار خواهد شد

در حساس ترین مصاف این هفته، بارسای صدرنشین میزبان اتلتیکومادرید خواهد بود.

بارسا در شرایطی به مصاف حریف مادریدی می رود که با 58 امتیازصدرنشین بلامنازع رقابتهاست.رئال مادرید با 51 امتیاز ، ویارئال با 45 و والنسیا با 41 امتیاز در رده های بعدی هستند. اسپانیول، اتلتیک بیلبائو ،اتلتیکومادرید و سویا هم در رده های پنجم تا هشتم جدول هستند.

برنامه دیدارهای این هفته لالیگا بدین ترتیب است:

شنبه 16 بهمن (5 فوریه)

اتلتیک بیلبائو- خیخون (ساعت 20.30)

اوساسونا- مایورکا (ساعت 20.30)

ساراگوسا- راسینگ (ساعت 20.30)

آلمریا – اسپانیول (ساعت 20.30)

ختافه- دپورتیوو لاکرونیا (ساعت 20.30)

ویارئال – لوانته (ساعت 22.30)

بارسلونا – اتلتیکومادرید (ساعت 0.30)

یکشنبه 17 بهمن ( 6 فوریه)

سویا – مالاگا (ساعت 19.30)

رئال مادرید – سوسیداد (ساعت 21.30)

والنسیا – ارکولس (ساعت 23.30)
 

khooshe

مدیر بازنشسته
رائول: اميدوارم رئال قهرمان لاليگا شود، ولي بعيد است!


بازيکن شالکه دوست دارد تيم سابقش بتواند بارسلونا را پشت سر بگذارد.
رائول، ستاره شالکه و اسطوره رئال مادرید امیدوار است که باشگاه سابقش بتواند بارسا را کنار بزند و فاتح لالیگا شود.

رئال هفت امتیاز از بارسلونا عقب است ولی رائول در گفتگویی با نشریه AS گفته می‌خواهد رئال برای اولین بار پس از سال 2008 قهرمان شود.

دارنده رکورد بیشترین گل زده با رئال مادرید گفت: «البته که آرزو می‌کنم رئال مادرید قهرمان شود، اما این طور که بارسلونا پیش می‌رود بعید است قهرمانی را واگذار کند. نمایش‌های بارسلونا خیره‌کننده بوده.

رئال مادرید هنوز در قلب من است. هنگامی که برای باشگاهی 16 سال بازی می‌کنید، فکرش رهایتان نمی‌کند. اما حالا من در شالکه هستم و همه تلاشم را برای این باشگاه انجام می‌دهم.»

رائول درباره رویارویی با والنسیا در دو هفته بعد در لیگ قهرمانان هم صحبت کرد. او پس از ترک اسپانیا در تابستان، اولین بازی رسمی خود در خاک اسپانیا را مقابل والنسیا انجام می‌دهد و می‌گوید: «بسیار خوشحالم که به وطنم برمی‌گردم. من در فینال لیگ قهرمانان مقابل والنسیا بازی کردم و خوش‌اقبال بودم که گل هم زدم. این خاطراتی است که با لذت به یاد می‌آورم.

من بسیار خوش‌بینم. به نظرم تیم ما بخت خوبی برای رسیدن به یک‌چهارم نهایی دارد. در مرحله گروهی نشان دادیم از عهده چه کارهایی برمی‌آییم و بازی برگشت در ورزشگاه خودمان است، از آن بازی‌هایی که حمایت طرفداران فاکتور بسیار مهمی است.»
 

khooshe

مدیر بازنشسته
والتر پاندياني: كريس رونالدو يك ابله است


مهاجم اوساسونا ستاره رئال را مورد سرزنش قرار داد.
والتر پاندياني، مهاجم اوساسونا، کريس رونالدو را يک فرد از خود راضي توصيف کرده و گفت اين ستاره پرتغالي يک ابله است.

رئال و اوساسونا اين هفته در رينو دي ناوارا به مصاف هم رفتند که در پايان تيم پامپلونايي با تک گل کامونياس به پايان رسيد. در پايان ديدار نيز دو تيم با هم درگير شدند.

پاندياني در گفتگو با خبرنگاران در مورد ستاره پرتغالي حريف گفت:" او بايد از مسي ياد بگيرد و اين همه غرور را کنار بگذارد. او کسي است که در هر بازي همه مشکلات را به وجود مي آورد و بايد جريمه شود. او بايد به بهترين بازيکنان دنيا نگاه کند و از آنها درس بگيرد. او فرد احمقي است و بايد کمي فروتني را ياد بگيرد."

گفته مي شود زماني که او و رونالدو در زمين با يکديگر درگيري پيدا کردند، ستاره رئال از او پرسيد چقدر دستمزد مي گيرد و پاندياني در جواب گفته که قهرماني هاي بيشتري به دست آورده است.

" بله، کاملا درست است. اين اتفاق رخ داد. او شايد زماني قهرمان کوپا دل ري و سوپر ليگ شود در حالي که من اين جام ها را برده ام. من تنها به حرف هاي او گوش کردم زيرا ما در زمين مان به حريفان احترام مي گذاريم.

بارسلونا تيمي مردمي است اما بازيکنان رئال شايسته چنين احترامي نيستند. رئالي ها براي ارضا غرور رونالدو بازي مي کنند."
 

khooshe

مدیر بازنشسته
نتايج ليگ برتر: بهت و افسوس آرسنال، 4 گل ساها و هت‌تريک تبس


ليگ برتر روز بسيار پرگلي را پشت سر گذاشت.

نتایج لیگ برتر:
استوک سیتی 3 – ساندرلند 2
گل‌ها: کارو (32)، هوث (83 و 90) برای استوک، ریچاردسون (2) و ژیان (48) برای ساندرلند

استون ویلا 2 – فولام 2
گل‌ها: پانتسیل (15، گل به خودی) و واکر (72) برای ویلا، جانسن (52) و دمپسی (78) برای فولام

اورتون 5 – بلکپول 3
گل‌ها: ساها (20، 47، 76 و 84) و بکفورد (80) برای اورتون، باپتیست (38)، پونچیون (62) و آدام (65) برای بلکپول

منچسترسیتی 3 – وست برومویچ صفر
گل‌ها: تبس (17 – پنالتی، 22 و 39 – پنالتی)

نیوکاسل 4 – آرسنال 4
گل‌ها: ولکات (1)، جورو (3)، فان‌پرسی (10 و 26) برای آرسنال، بارتون (69، پنالتی و 83، پنالتی)، بست (75) و تیوته (88) برای نیوکاسل
اخراج: دیابی (50) از آرسنال

تاتنهام 1 – بولتون 1
گل‌ها: فان‌درفارت (6) برای تاتنهام، استاریج (55) برای بولتون
فان‌درفارت در دقیقه 9 یک پنالتی را از دست داد.

ویگان 4 – بلکبرن 3
گل‌ها: مک‌کارتی (35 و 56)، رودایگا (50) و واتسون (65) برای ویگان، رابرتز (23)، سامبا (58) و دان (81، پنالتی) برای بلکبرن


 

khooshe

مدیر بازنشسته
شكست تلخ چلسي مقابل ليورپول


هفته بيست و ششم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي انگليس ، يکشنبه شب ادامه يافت که در يکي از بازيهاي حساس و مهيج ، تيم چلسي در زمين خود مقابل ليورپول تن به شکستي تلخ داد.


در اين ديدار تيم ليورپول موفق شد با يک گل ميزبان خود را در ورزشگاه
'' استمفورد بريج '' لندن تسليم کرده و سه امتياز با ارزش را به نام خود ثبت کند.
'' رائول ميرلس '' هافبک پرتغالي در دقيقه 69 تير خلاص را شليک کرد و تک گل الهام بخش تيمش را بتور دروازه چلسي دوخت .
نکته قابل توجه در اين بازي ، حضور '' فرناندو تورس '' مهاجم اسپانيايي و سابق ليورپول در تيم چلسي بود که حضور وي در خط آتش نتوانست تيم ميزبان را از شکست نجات دهد.
در ديگر بازي يکشنبه شب تيم وستهام در زمين اختصاصي خود با يک گل مغلوب بيرمنگام شد .
هم اکنون تيم منچستر يونايتد با کسب 54 امتياز از 25 بازي صدرنشين است ، آرسنال با 50 امتياز از همين تعداد بازي در مکان دوم قراردارد و منچسترسيتي با 49 امتياز از 26 بازي در جاي سوم جدول رده بندي ايستاده است .

 
بالا