ویژه نامه میلاد امام هادی ع...

s_aa

کاربر فعال تالار اسلام و قرآن ,
کاربر ممتاز
با سلام ..فراررسیدن میلاد امام علی النقی ع رو خدمت تمام مسلمانان جهان تبریک میگم..

عید ولادت بر شما مبارک باد...
میلاد فرخنده :
سحرگاه روز 15 ذی الحجه هنگامی که خورشید اشعه تابناک خود را بر روی زمین می گسترد مولود مسعود خاندان رسالت حضرت امام علی النقی (ع) دیده بر جهان بازگشود نوزادی که باعث سربلندی وافتخار اسلام گردید وعمر خود را در راه اعتلای تعالیم ارزنده اسلام مصروف داشت ودر پیشبرد هدفهای الهی از هیچ نو کوشش وفعالیت ومجاهده مضایقه ننمود .
او در تیره ترین دوران اختلافات خلفای عباسی همانند پدر بزرگوارش به توسعه وگسترش آئین اسلام پرداخت واصالت تعالیم اسلامی را از گزند حوادث وآفات محفوظ داشت .
او از همان دوران نوجوانی از آن هنگامی که در مکتب پدر بزرگوارش درس علم ومعرفت می اموخت به راهنمائی وارشاد مردم می پرداخت ودر مکتب عالی دانش وفضیلت خود ، گروههائی از علاقه مندان وارادت ورزان خاندان نبوت را می پروراند .
او در عصر خود در دانش وفضیلت وشرف انسانی ، مجاهدتهای اسلامی نظیر وهمتا نداشت وعلاقمندان همچون پروانه گرد شمع وجودش می گشتند واز خرمن علم ودانش وفضیلت او بهره ها می بردند .
 

13654242

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
ممنون ومتشکرم یاد این امام مظلوم رو که کمتر به یادشیم تو دلمون زنده کردید..عید همه ی دوستان والبته به طور ویژه شما بجیه گلم مبارک باشه :smile::gol:
 

hadi2643

کاربر بیش فعال
من هم به نوبه خودم ضمن تشکر از آجی گلم که این تاپیک رو شروع کرده این عید رو تبریک میگم امیدوارم همیشه در پناه خدا و اولیای خدا موفق و پیروز باشید
 

علی رضا1111

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شام عیداست و میدهند برات
بر زبانی که فرسستد به محمد صلوات
 

كربلايي حسام

اخراجی موقت
سلام علیکم و رحمه الله

میلاد با سعادت حضرت امام هادی علیه السلام رو به همه دوستان و همه شیعان و عاشقان ائمه اطهار
تبریک و تهنیت میگم

انشالله رهرو ائمه باشیم

شادی روح امام هادی علیه السلام صلوات
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
عادت کردیم که اینجور موقع ها همه بهم تبریک بگیم. ولی دریغ از یک خط نوشته از سیره زندگی امامان که واقعآ کیمیاست. هیچ جا هیچ حرفی راجع به اندیشه ها و گفتار و کردار و مرام و نحوه زندگی ائمه نوشته یا گفته نمیشه. همش به به و چه چه میکنیم و تموم میشه. اینجوری که کسی نمیتونه راه و رسم زندگی خودشو از امامانش یاد بگیره. راستی چرا اینجوریه؟
 

Similar threads

بالا