براي محرم شدن به همكار شير بدين

وضعیت
موضوع بسته شده است.

parandi2

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ازدواج جنجال برانگيز روحانی وهابی

ازدواج جنجال برانگيز روحانی وهابی

ازدواج جنجال برانگيز روحانی وهابی


کمیسیون حمایت از کودکان اندونزی قصد دارد تا یکی از روحانیون افراطي این کشور را به دلیل ازدواج با یک دختر 12 ساله تحت تعقیب قضایی قرار دهد. به گزارش شيعه آنلاين، این روحانی 43 ساله که "پوجیونو کاهیو" نام دارد و به «شیخ پوجی» معروف است، «الفا» را که یک دختر 12 ساله اندونزیایی است به عقد و ازدواج خود در آورده است. این روحانی مدير یکی از مدارس اسلامی جاوه است.
این ازدواج در حالی صورت گرفته است که همسر اول این روحانی 26 سال سن دارد. اعضای کمیسیون حمایت از کودکان اندونزی مدعی هستند که شیخ پوجی قصد داشته تا با چند دختر نونهال دیگر نیز ازدواج کند.
یکی از روزنامه‌های محلی در این رابطه نوشته است که در شب ازدواج این روحانی با الفا هزاران تن از مردم شهر جاوه شرکت داشته‌اند. در همین حال یکی از مقامات پلیس این کشور به این روزنامه گفته است که مأموران آنها در حال تحقیق بر روی این هستند که آیا این روحانی تاكنون با این کودک رابطه‌اي برقرار کرده است یا خیر.
گفتنی است بر اساس قانون مصوب سال 1974 ميلادي،‌ دختران کمتر از 16 سال حق ازدواج ندارند و در صورتی که کسی با دختری کمتر از 16 سال ازدواج کند، به 5 تا 7 سال زندان محکوم خواهد شد.
شايان ذكر است چنين ازدواج‌هايي در برخي از كشورهاي عربي مانند يمن، عربستان سعودي، مصر و سودان نيز به كرات رخ داده و بيشتر در ميان شيوخ وهابي بوده است.
 

parandi2

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سجده فوتباليستها بعد از گل مكروه است!

سجده فوتباليستها بعد از گل مكروه است!

http://ehtejajat.blogfa.com/post-25.aspx

به نقل از شبكه عربي المجد، اخيراً در يكي از برنامه هاي تلويزيوني (همراه با جناب مفتي) كه از شبكه المجد پخش مي شد، جناب شيخ عبدالعزيز بن عبدالله آل شيخ مفتي كلّ عربستان دعوت شده بود. در اين برنامه اين سؤال از شيخ پرسيده شد:

- حكم سجده ورزشكاران در ميادين ورزشي چيست؟
شيخ پاسخ داد: اگر سجده به مصلحت عامّه مسلمين باشد، جايز است،‌ زيرا رسول خدا (ص)‌ وقتي خبر خوشي در مورد پيروزي اسلام به او مي دادند، براي خدا سجده مي كرد،‌ زيرا آن خبر به مصلحت عامّه مسلمانان بود...

و نهايتاً جناب شيخ با ذكر دلايل زير، از سجده ورزشكاران نهي كرد:
1- ورزشكاران لباسهاي تن نما مي پوشند و خدا از اين كار نهي كرده است.

2- گاهي مواقع حريف مقابل از مسلمانان و برادران ديني شان هستند، يعني در اينجا مصلحت شخصي وجود دارد، نه مصلحت عامّه.

پاسخ شيخ در نهايت چنين بود:
"سجده ورزشكاران در ميادين ورزشي مكروه است".
«ياد آور ميشويم كه قبل از اين، طبق نظر آقايان وهابي سجده بعد از گل حرام بود!»
 

parandi2

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
هر کسی که گل بزند و سپس بدود تا بقیه او را دنبال کنند و بغل نمایند، (همانطور که در آمریکا و فرانسه بازیکنان انجام می دهند) باید به صورتش تف انداخت
و تنبیه کرد!!! زیرا ورزش بدنی شما چه ارتباطی به شادی و بغل کردن و بوسیدن دارد!

مشایخ وهابی که به صدور فتواهای قتل و کشتار مسلمانان و پیروان اهل بیت (ع) مشهور هستند، فتواهای خنده داری نیز صادر می فرمایند!

که خواندن آنها خالی از لطف نیست...


ـ پوشیدن کمربند ایمنی حرام است! زیرا مانع قضا و قدر می شود!!!



ـ شستن گوشت قبل از پختن بدعت است.
 

parandi2

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تحریم اهداء گل ـ هیئت علمای ارشد

تحریم اهداء گل ـ هیئت علمای ارشد

http://www.eteghadat.com/forum/forum-f76/topic-t1693.html

بسم الله وحده و الصّلاة علی خیر خلقه محمد صلّی الله علیه و سلّم،


و بعد: فتوای کمیته دائم علمای ارشد کشور توحید (که خدا ایشان را یاری نموده و عزّت داده و دشمنانشان را ذلیل گردانده است).

این فتوا در تحریم این گلهای خبیث به دلیل بوهای تحریک آمیزی که دارند و به سبب اینکه این کار تقلید از غرب ملعون و مسخ هویّت اسلامی ناب شمرده می شود، است. از خدا می خواهیم که امّت اسلام را از این فتوا بهره مند سازد و حجت را بر آنها تمام کند، والله المستعان!


متن فتوا:

شماره فتوا:21409

تاریخ:21/3/1421


الحمد لله و الصلاة و السلام علی من لا نبیّ بعده.


و بعد، کمیته دائم پژوهشها و فتواهای علمی از سؤال مستفتی محمد عبد الرحمن العمر از حضر ت مفتی کلّ آگاه شد که از سوی دبیرکلّ هیئت علمای ارشد با شماره 1330 و در تاریخ 21/3/1420 به این کمیته ارائه شده است.

متن سؤال:

در بعضی از بیمارستانها، اماکنی برای فروش گل وجود دارد، و ما عیادت کنندگانی را می بینیم که دسته های گل را به بیماران تقدیم می کنند، این کار چه حکمی دارد؟


در طول قرون متمادی اهداء گل (طبیعی یا مصنوعی) هیچگاه جزء سنّت عیادت از بیماران نبوده و این عادتی است که از بلاد کفر وارد شده و عدّه ای که ایمان ضعیفی داشته اند، از آنها تأثیر گرفته و این عادت را انتقال داده اند. حقیقت این است که بردن گل نفعی برای بیمار ندارد،
بلکه تشبّه و تقلید محض از کفّار محسوب می شود و نه هیچ چیز دیگر، و فقط خرج کردن پول در غیر راه درست است که این اعتقاد فاسد را به دنبال دارد که این گلها باعث شفا می شود! ( چون اساسا نفهمیده اند که چیزی به اسم روح و عاطفه وجود دارد
و موثر در بهبودی است)
بر این اساس نباید از گل در مورد مذکور استفاده کرد، نه به صورت فروش و نه خرید و نه اهدا...
 

parandi2

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
جشن تولّد نوزادان و سالگرد ازدواج

جشن تولّد نوزادان و سالگرد ازدواج

شيخ عثيمين از مفتيان وهّابيّت مى نويسد:



إنّ الإحتفالَ بعيدِ الميلاد للطفل، فيه تَشبّهٌ بأعداء اللّه؛ فإنّ هذه العادةَ ليست من عادات المسلمين، و إنّما ورثك من غيرهم، وقدثبت عنه صلى اللّه عليه وسلّم «إنّ من تشبّه بقوم فهو منهم»(1)؛



برپايى مراسم جشن تولّد براى اطفال، از عادات و سنّت‏هاى اسلامى نيست، بلكه از دشمنان به ارث رسيده است، رسول اكرم فرموده است: هر كس شبيه هر ملتى (از دشمنان اسلام) شود، از آنان محسوب مى‏گردد.


و در جاى ديگر مى‏نويسد:

وأمّا أعياد الميلاد للشخص أو أولاده أو مناسبة زواج ونحوها، فكلُّها غيرُ مشروعة و هى للبدعة أقرب من الإباحة(2)؛



اگر كسى براى خود و يا فرزندان خود جشن ميلاد بگيرد و يا مراسم سالگرد ازدواج برپا كند، كار خلاف شرع مرتكب شده و اين كار به بدعت نزديك‏تر است.




هيئت دائم افتاى سعودى در پاسخ به سؤالى پيرامون مراسم جشن تولّد مى‏نويسد:


وأعيادُ الموالد نوعٌ من العبادات المُحْدَثَةِ في دين اللّه فلايجوز عملُها لأيٍّ من الناس مهما كان مقامُه أو دَوْرُه في الحياة(3)؛




جشن تولّد، نوعى از عباداتى است كه در دين افزوده شده و براى هيچ فردى اگرچه از شخصيّت‏هاى برجسته جامعه و داراى موقعيّت ممتاز هم باشد، جايز نيست.

(1) فتاوى منار الإسلام، ج 1، ص 43.
(2) مجموع فتاوى و رسائل ابن العثيمين، ج 2، ص 302.
(3) فتاوى اللجنة الدائمة للبحوث العلميّة والإفتاء، ج 3، ص 83، فتواى شماره 2008.
 

parandi2

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
گفتن بسم ا... الرّحمن الرّحيم بدعت است

گفتن بسم ا... الرّحمن الرّحيم بدعت است

شيخ الباني: ذکر «بسم ا... الرّحمن الرّحيم» قبل از خوردن غذا بدعت و حرام است! زيرا در سنّت فقط لفظ (بسم ا...) آمده است!

(ترجمه قسمت منتخب به نقل از الباني): "در اين حديث؛ تسميه در اول غذا با لفظ «بسم ا...» آمده و هيچ كلمه اضافه اي در آن نيست، و تمام احاديث صحيحي كه در اين باب وارد شده (مانند اين حديث) كلمه اضافه اي در آنها وجود ندارد، و من هيچ حديثي نمي شناسم كه كلمه اي اضافه تر در آن وارد شده باشد، و اين بدعتي از سوي فقهاست، و امّا مقلّدان آنها، جوابشان مشخص است: آيا نمي بينيد؟ "بله اي شيخ! لفظ «الرّحمن الرّحيم» در صحاح نيامده، و چقدر تو باهوش بودي، اي شيخ جليل! الحق که از ما، به صحيح و غير صحيح داناتري، وليکن بر اين اساس تو و امثال تو يك بدعتي آورديد كه در هيچ جاي صحاح نيامده، اينكه؛ رسول ا... (صلّي ا... عليه و آله) با دلار معامله نمي كرد که پيروان شما امروز با دلار معامله مي کنند! و رسول ا... از ذكر اسم «الرّحمان و اسماء حسني الهي» نهي نمي كرد، لابدّ صحاح تو، همان صحاح قرضاوي و شاه حسين و سادات و صدّام است كه همانا لايق هر سلطان و مفتي و دجّالي است... همچنين در روايت معصومين حصري وجود ندارد كه مستلزم توقف بر آن باشد، آنچه در اين حديث آمده؛ اسم «ا...» است كه مي توان آن را با همان صفاتي كه خداوند خود را با آنها وصف كرده، وصف كنيم؛ چون هيچ حصري قرار داده نشده است و بنابر آنچه گفته شد اين اضافه از باب اضافه استحساني قرار مي گيرد.
منبع: البرهان​
 

parandi2

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شير خواري بزرگان از نامحرم اشكالي ندارد!

شير خواري بزرگان از نامحرم اشكالي ندارد!

الباني : شير خواري بزرگان از نامحرم اشكالي ندارد!

الباني در يكي از جلسه هاي درس خويش با استناد بر رواياتي وبالأخص روايتي أز عايشه ميگويد كه شير خوردن، حتى شيخ بزرگ از نامحرم اشكالي ندارد و پسر رضاعي آن ميشود .. حتى اگر از شير دهنده بزرگترباشد .. !! دليلش بر جواز هم روايت عايشه است وهم اين كه اين أمر شهوت انگيز نيست.

براي استماع كلام او :

http://www.ansarweb.net/sound/retha3.ram

http://uk.youtube.com/watch?v=NRLC-xnSJqQ

براي داونلود :

http://www.ansarweb.net/sound/retha3.rm

چهار عكس از كاست الباني كه عنوانش رضاع بزرگ است :

http://albrhan.org/portal/images/redaa_title_small.jpg

http://albrhan.org/portal/images/red...info_small.jpg

http://albrhan.org/portal/images/redaa_tape_small.jpg

عثمان الخميس : رضاع بزرگ ميتواند بدون شير خوردن مستقيم باشد

بر اساس فتواي ناصر الدين الباني عثمان الخميس ميگويد : رضاع بزرگ آز نامحرم ميتواند بدون شير خوردن مستقيم أز پستان زن باشد .. ميتوانند شير او را بدوشند پس در ليوان به او بدهند وبنوشد

براي استماع كلام او :

http://www.ansarweb.net/sound/7lb.ram

براي داونلود :

http://www.ansarweb.net/sound/7lb.mp3

يك حاشيه اي بر قضيّه رضاع بزرگ :

- إعلام الخلف بمن قال بتحريف القرآن من أعلام السلف ج1ص75 في الهامش :

" مالک در الموطأ 2 : 605 تحقيق محمد فؤاد عبد الباقي مينويسد :

"از ابن شهاب درباره شير دادن به بزرگ سؤال كردند .. پس او گفت : عروه پسر زبير به من خبر داد كه ابو حذيفه پسر عتبه كه از اصحاب رسول خدا بود ودر جنگ بدر هم حضور داشت ... تا آنجا كه ميگويد ... پس ام المؤمنين عايشه اين كار را با كساني كه دوست داشت بر او وارد شوند انجام ميداد , پس به خواهرش ام كلثوم دختر ابوبكر و دختران برادرش دستور ميداد كه به كساني كه دوست داشت بر او وارد شوند شير بدهند .. ولي ساير زنان پيامبر (ص) با اين امر مخالفت كردند واجازه ندادند كسي با اين كار بر آنها وارد شود .."

الآن دفاع ابن حجر عسقلاني از اين امر زشت را براي شما نقل ميكنيم فتح الباري 9 : 149 :

"از خط تاج الدين سبكي ديدم كه او در يكي از مكتوبات محمد بن خليل اندلسي ديد كه او در اين مساله توقف كرده است ولو اين كه او (عائشه) به اين امر فتوى داده است ولي كسي با اين رضاعه بر او وارد نشده است , تاج الدين ميگويد : ظاهر احاديث بر او (خليل اندلسي) رد ميكند ودر اين مساله حرف قطعي ندارم نه در اثبات نه از يقين نه از ظن واعتقاد قوي , وگفت : او غفلت كرده است از آن چه كه نزد ابي داوود است در اين قصه , پس عائشه به خوهرانش ودختران خواهرانش دستور ميداد كه به هر كسي كه دوست دارد پنج بار شير دهند ولو بزرگ سال باشند بعد بر او داخل شوند .. وسند اين حديث صحيح است .. پس چه /ظن غالبي بعد از اين است ؟ "
 

parandi2

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ابن عثيمين يكي از علماي وهابي عربستان است كه چند سال پيش از دنيا رفت , او كتابي دارد به نام (العقيدة) كه ما بعضي از مطالب موهن را از اين كتاب براي شما ترجمه ميكنيم ونشان ميدهيم
در ص51 ميگويد :
خدا هم خسته وبي حوصله ميشود , ولي بي حوصله گي خدا طوري است كه به ذات او لائق است . !!
در ص52 ميگويد :
اما فريب كاري , اين صفت هم از صفات خدا است ومثل مكر وحيله ميباشد .. يعني : (فريب كاري در جاي مناسب خوب است) !!
در ص120 ميگويد :
ابن تيميه گفت : وكساني كه نزديك شدن عباد ومؤمنين را به ذات خدا اثبات ميكنند , اين قول معروف سلف پيشين وائمه است (منظور از ائمه : علماي بزرگ خودشون) !!
در كتاب : شرح حديث النزول , ص198 :
خدا در وسط شب خم ميشود تا آسمان دنيا !!
در كتاب : قرة عيون الموحدين , نوشته نوه محمد بن عبد الوهاب ص176 آمده است :
خنديدن خدا يك أصل وحقيقت است , وخدا هر جوري كه بخواهد ميخندد !! __________________
زعفران جزو مواد مخدر است حرام ميباشد!!
زعفران جزو مواد مخدر است !! حرام ميباشد !!
شماره فتوى :
7081
مفتي :
أ.د.أحمد الحجي الكردي
عالم موسوعه فقهيه .. ويكي از اعضاء هيئت افتاء كويت
تاريخ نشر فتوى :
2006-09-21
عنوان فتوى :
حكم خوردن زعفران
سؤال :
ميكويند كه زعفران ضمن مواد مخدر است وحرام ميباشد , ايا اين خبر صحت دارد ؟
جواب :
الحمد لله رب العالمين , درود بر حضرت خاتم انبيا ورسل محمد وبر تمامي اصحابش وتابعين , وكساني كه
به احسان تابع انها هستند تا روز قيامت , واما بعد :
زعفران مواد مخدر است , خوردنش جايز نيست وهمجنين مخلوط كردنش با غذا نزد أكثر فقهاء , وبعضي از
انها كمي از زعفران را كه مخدر كننده نباشد جايز ميدانند . وخداي بزرك داناتر است

منبع: سايت فتاواي شرعية تابع هيئت افتاء كويت
 

parandi2

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
راستی وهابیها ما را به مرده پرستی متهم میکنند اینها را ببینید :
تکريم قبر بخاري
قبر بخاري

عكسي از خارج كه زوار امامشان بخاري را نشان ميدهد !!
:


فضاي سبزي كه در صحن شريف بخاري است !! :

قبر بخاري :


قبه اي كه بالاي قبر شريف !! است :

به تمام وهابي ها وكساني دور انها هستند ميكوئيم : بمب هايتان به ضريح هاي خودتان اولى تر است تا


به مراقد شريفه ائمه ما ..


برويد ضريح هاي خودتان را اول از اين مظاهر شرك !! طاهر كنيد ..
 

sara@fshar

عضو جدید
کاربر ممتاز
فقط می تونم بگم متاسفم.........هنو کسایی تو دنیا هستند که طرفدار این جور عقاید وفتواها هستند والا تا خریداری تو بازار نباشه فروشنده ای هم نیس.......
تنها تو وهابیون نیس که این خرافات و مزخرفات وجود داره تو خود کشور ماهم به اسم دین.....خیلی بلا سر ملت آوردن و میارن..........
ممنون بعد مدتی بحث خیلی خوبی بود .....;)
 

*Afash*

عضو جدید
کاربر ممتاز
بابا این وهابیا عجب آدماییند!!:hate:

همه جا اسم اسلام رو دارن خراب میکنند...

خدا خودش درستشون کنه
 

spow

اخراجی موقت
دوستان بحث فرقه وادیان راه نندازن این بحثا جاش تالار اسلامه
در ضمن وهابیت با اهل تسنن کلا متفاوته و نمیشه بخاری ووهابیت رو بهم همینجوری مربوط کرد
از توهین یا مسخره کردن سایر ادیان واعتقادات بپرهیزید
موضوع تاپیک داره منحرف میشه
بهتره بیشتر از این خبریش نکنید
موفق باشید
 

parandi2

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دوستان بحث فرقه وادیان راه نندازن این بحثا جاش تالار اسلامه
در ضمن وهابیت با اهل تسنن کلا متفاوته و نمیشه بخاری ووهابیت رو بهم همینجوری مربوط کرد
از توهین یا مسخره کردن سایر ادیان واعتقادات بپرهیزید
موضوع تاپیک داره منحرف میشه
بهتره بیشتر از این خبریش نکنید
موفق باشید
عزيز جان بگيد چكارش كنم؟:cry::cry::cry:
 

spow

اخراجی موقت
عزيز جان بگيد چكارش كنم؟:cry::cry::cry:

هیچی رفیق
اینجا صاحب اختیار شمایید
دیدم داره توهین ولعن ونفرین شروع میشه
گفتم بحث قشنگی که صبح بود ادامه داشته باشه
دستتم درد نکنه
تاپیکتو بد ریختهخ بودم اشتباهی بهما
شرمنده
البته الان درست شده:gol:
 

parandi2

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ضمن تشكر:gol::gol:
مطالب قبلي تكميل كننده حرفام بود. اگه يادتون باشه دوستمون گفت با دليل و مدرك حرف بزنيد. اين چندتاي آخري جواب ايشون بود. حالا قصدم اينه با كمك دوستان تاريخچه وهابيت و برادران كثيفش (بابيت و بهائيت ) رو بيان كنم.
 

spow

اخراجی موقت
باب وبها هیچ ربطی به وهابیت ندارن
اگه لازم شد فردا یه سری کتاب هست لیستشو میزارم برین تاریخ همشونو دقیق مطالعه کنید
ولی برای معرفی ادیان یا افکار بهتره تو تالار اسلام بزنید تاپیک مورد نظررو
ممنون عزیز
 

parandi2

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
باب وبها هیچ ربطی به وهابیت ندارن
اگه لازم شد فردا یه سری کتاب هست لیستشو میزارم برین تاریخ همشونو دقیق مطالعه کنید
ولی برای معرفی ادیان یا افکار بهتره تو تالار اسلام بزنید تاپیک مورد نظررو
ممنون عزیز
اگر بگوييم استعمارگر پير انگليس براي تفرقه و گمراهي شيعيان بابيت و بهائيت و براي تفرقه و انحراف در دين در ميان اهل سنت، بهائيت را آورد ميشه فرض كرد كه اينا با هم برادرند چون زاده انگليسيان
 

spow

اخراجی موقت
این یه نتیجه گیری عامیانه ودرسته
توجه کن که میگم درسته
ولی اینا کلا ظاهر مسئله هستند
اسرار ازل را نه تو دانی ونه من
چون پرده برافتد نه تو مانی ونه من
موفق باشید
 

Saeed_askari

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگر بگوييم استعمارگر پير انگليس براي تفرقه و گمراهي شيعيان بابيت و بهائيت و براي تفرقه و انحراف در دين در ميان اهل سنت، بهائيت را آورد ميشه فرض كرد كه اينا با هم برادرند چون زاده انگليسيان

وهابیت فقط بهانه ایست برای سرکوب مسلمانان توسط شیعیان.....

بهاییت از میان شیعیان پدید آمده
چه ربطی به مسلمانان داره؟:w20:
 

spow

اخراجی موقت
وهابیت فقط بهانه ایست برای سرکوب مسلمانان توسط شیعیان.....

بهاییت از میان شیعیان پدید آمده
چه ربطی به مسلمانان داره؟:w20:

این حرفتون هیچ مصداق عینی نداره
چون زمان اختراع وهابیت جامعه شیعی بردگانی جنگ زده بیشتر نبودند
بهتره از تهمت زدن اجتناب کنیم چون هیچ ربطی به این تاپیک نداره واخر سر برای حفظ حرمت بین دوستان مجبور میشم ببندمش
موفق باشید
 

neda1362

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
واااااااااااااااا خواهر آدم چه چیزا که نمی شنوه.
 

parandi2

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دوستان لطفاًتوجه کنن!این سایت به سلامتی اسم مهندسی روداره یدک میکشه یعنی تحصیل کرده هایی که بدون برهان ودلیل چیزی روقبول نمیکنن و.... اما متاسفانه با نوشته هایی که مطالعه کردم ندیدم کسی بپرسه که اصلا چنین حرفی صحت داره یا نه بایدبگم اصلا چنین فتوایی وجودخارجی نداشته وساخته تخیلات بعضیها برای بعضی اهداف خودشان است!!!بهرحال متاسف هم هستم که مدیران تالار باسرتیترقراردادن چنین مطالب الکی وقت وفکردوستان روهدرمیدن...((من وجوددارم چون فکرمیکنم))
با تشكر از شما دوست عزيز
1. اگه دقت مي كردين فتواهاي آخري داراي منبع موثق بودن. (يعني منبعش فارسي نبود)
2. اينا فعلا براي آگاهي دوستان و شروع بحث بود.
 

Lord HellisH

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مي شه بيشتر وتوضيحيد كه چرا فرخ فكوليد؟:w26:



دوستان لطفاًتوجه کنن!این سایت به سلامتی اسم مهندسی روداره یدک میکشه یعنی تحصیل کرده هایی که بدون برهان ودلیل چیزی روقبول نمیکنن و.... اما متاسفانه با نوشته هایی که مطالعه کردم ندیدم کسی بپرسه که اصلا چنین حرفی صحت داره یا نه بایدبگم اصلا چنین فتوایی وجودخارجی نداشته وساخته تخیلات بعضیها برای بعضی اهداف خودشان است!!!بهرحال متاسف هم هستم که مدیران تالار باسرتیترقراردادن چنین مطالب الکی وقت وفکردوستان روهدرمیدن...((من وجوددارم چون فکرمیکنم))

 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا